Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Η απόφαση μου....

Μετά και την ανακοίνωση της συμμετοχής του Χρήστου Μάτη στον συνδυασμό ''Εντάξει'' του Σταύρου Καλαφάτη, θέλω να του ευχηθώ καλή επιτυχία στη νέα του προσπάθεια. Το ίδιο θέλω να ευχηθώ και στους υπόλοιπους συνυποψηφίους μου στο συνδυασμό ''Θεσσαλονίκη - Πόλη για μας'' που αποφάσισαν να συνεχίσουν μαζί με τον Χρήστο.

Τις τελευταίες μέρες δέχτηκα αρκετές προτάσεις για συμμετοχή σε ψηφοδέλτια άλλων συνδυασμών. Το θεωρώ μεγάλη μου τιμή και τους ευχαριστώ όλους.

Η δημιουργία μιας πραγματικά ανεξάρτητης κίνησης που θα μπορούσε να αλλάξει την κατάσταση στο δήμο ήταν και παραμένει για μένα αδιαπραγμάτευτη αξία.

''Ζυγίζοντας'' με ηρεμία τα πράγματα και παραμερίζοντας τα όποια διλήμματα, αποφάσισα για τη δεδομένη στιγμή να αποσυρθώ από κάθε δραστηριότητα που αφορά τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.

Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι που μπορώ να προσφέρω και αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Έτσι κι αλλιώς η εκλογή μου δεν ήταν ποτέ αυτοσκοπός.

Ελπίζω κάποια στιγμή τα περίπου 850 μέλη της ομάδας ''Active Thessaloniki'' να γίνουν 1000....5000...10000...να γίνουμε αυτό που μου αρέσει να αποκαλώ ''κρίσιμη πλειοψηφία'' και να μπορέσουμε να αλλάξουμε ρότα τη πόλη.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή.... Διάθεση, προσφορά, ανιδιοτέλεια και εν τέλει αγάπη για τη πόλη που ζούμε.

Κωνσταντίνος Πέγκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου